Aquesta opció de menú permet registrar i gestionar les dades de la reunió de seguiment que duu a terme l’equip docent d’un grup d’alumnes de cicles formatius en relació amb les pràctiques formatives en empreses (FEMPO).
Mitjançant aquesta pantalla es poden introduir les decisions preses per l’equip docent sobre cada alumne, així com indicar l’estat de l’estada formativa, el nombre d’hores realitzades, la necessitat d’autoritzacions per part del centre o de la Direcció General, i altra informació rellevant.
Aquest registre facilita el seguiment individualitzat de cada alumne i assegura que les accions acordades quedin documentades de manera clara i accessible.
Les passes a seguir per introduir la informació són:
- Accedir al menú Alumnat / Forcet 2.0 / Reunions de l’equip docent
Una vegada dins l’opció de menú, a la part superior esquerra, hi trobam un filtre que permet seleccionar el grup d’alumnes dels quals es volen introduir les dades d’una nova reunió, o bé, veure les dades les reunions ja introduïdes:
Per afegir una nova reunió s’ha de prémer el botó “Nova reunió”:
Una vegada s’ha clicat el botó “Nova reunió”, apareix una finestra on es poden introduir les dades de la reunió:
A la part superior dreta es troben dos camps:
- Estat de la reunió:
- En edició.
- Tancada.
- Data de la reunió. Dia en què es celebra la reunió.
En l’apartat de professorat assistent a la reunió, es mostren els noms dels docents que formen part de l’equip docent del grup seleccionat. A més, mitjançant el desplegable es poden afegir noms d’altres docents que han assistit a la reunió:
Pel que fa a les diferents columnes que formen la taula en la qual s’ha d’introduir la informació, aquestes són:
Alumnat. Mostra el nom dels alumnes del grup seleccionat.
Hores. Permet introduir el nombre d’hores de pràctiques (FEMPO) ja realitzades per l’alumne fins a la data de la reunió.
Estada. Desplegable per indicar l’estat actual de l’estada formativa de l’alumne a l’empresa on ha de realitzar les pràctiques:
- Primer curs – ordinari
- Primer curs – extraordinari
- Segon curs – ordinari
- Segon curs – extraordinari
- Primer i segon acumulat – ordinari
- Primer i segon acumulat – extraordinari
Acord estada. Desplegable per indicar l’acord pres respecte a l’estada de l’alumne/a a l’empresa on ha de realitzar les pràctiques:
- Decisió ajornada a la següent reunió de FEMPO de l’equip educatiu.
- No realitza la FEMPO durant aquest curs, no té 16 anys complerts, i s’ajorna a segon.
- No realitza la FEMPO durant aquest curs, no ha superat la formació en PRL, i s’ajorna a segon.
- No realitza la FEMPO durant aquest curs, l’equip docent acorda que, tot i complir amb els requisits establerts al RD 659/2023 per accedir a la FEMPO, no està en disposició per fer-ho.
- No realitza la FEMPO durant aquest curs, l’equip docent acorda que, tot i complir amb els requisits establerts al RD 659/2023 per accedir a la FEMPO, no està en disposició per fer-ho.
- Accedeix a la FEMPO durant la 1a avaluació d’aquest curs.
- Accedeix a la FEMPO durant la 2a avaluació d’aquest curs.
- Accedeix a la FEMPO durant la 3a avaluació d’aquest curs.
- Accedeix a la FEMPO durant l’avaluació extraordinària d’aquest curs.
Tipus decisió. Permet seleccionar el tipus de decisió presa per l’equip docent en relació amb la situació de l’alumne: intermitja o final.
Requereix autorització centre. Casella de selecció que s’ha de marcar per indicar si la decisió presa necessita autorització per part de l’equip directiu del centre educatiu.
Requereix autorització DG. Casella de selecció per indicar si la decisió també necessita autorització de la Direcció General.
Sol·licitud autorització DG. Desplegable que permet seleccionar la sol·licitud feta que es vol assignar a l’alumnat.
Motiu autorització. Quan se selecciona la icona d’edició (amb forma de llapis) apareix una finestra on es permet escriure el motiu pel qual es requereix l’autorització per part del centre o de la Direcció General.
Disposa empresa/organisme. Casella de selecció per indicar si l’alumne ja té assignada una empresa o organisme on realitzar les pràctiques.
Pla de formació centre. Botó “Adjunta pla”, que quan es pitja permet pujar un arxiu del pla de formació corresponent a l’estada formativa de l’alumne.
Observacions. Icona d’edició que permet afegir observacions o comentaris rellevants sobre la situació de l’alumne o la decisió presa.
—————————————————————————————————————————–
La introducció de la informació es pot fer de manera individual, per a un alumne en concret, des dels diferents camps i desplegables corresponents a la fila de l’alumne al qual es vol afegir la informació:
O bé, per algunes columnes concretes, fer-ho de manera conjunta, mitjançant les icones amb forma de fletxa, situades en la capçalera de cada columna:

Si s’introdueix un valor o es selecciona una opció dels desplegables, i es clica sobre l’esmentada icona amb forma de fletxa, la informació introduïda s’aplica a la resta d’alumnes de la taula.
Per desar els canvis, s’han de prémer un dels dos botons “Desa”, situats tant a la part superior com inferior dreta de la finestra: