L’equip de suport de GestIB implementa una nova eina de comunicació amb els centres. Esperam que suposi una millora en la gestió de la informació i comunicació.
Pel que fa al remitent del missatge, no canviarà res i els missatges es continuaran enviant a l’adreça de sempre. A partir d’aquí, els missatges rebuts es gestionaran amb l’assignació d’un número de seguiment.
A continuació es detalla el procediment.
- L’usuari envia un correu amb una sol·licitud, errada o proposta de millora al correu de sempre.
- Aviat es rebrà un correu de resposta similar al següent:
- Mostra l’assumpte del missatge que s’ha enviat amb el número de tiquet assignat automàticament.
- Nom i correu de l’usuari que gestiona la incidència.
- Cos del missatge de resposta on s’explica que s’ha rebut el missatge.
Quan l’equip de suport contesta donant resposta a la incidència, el missatge que rep l’usuari en el seu correu és similar al següent:
- Mostra el nom de la persona que té assignat el tiquet.
- El cos del missatge on apareix el número assignat i la resposta
Per seguir el fil de la comunicació, simplement s’ha de respondre el missatge com s’ha fet fins ara.