Què és això? Gestió d’incidències

L’equip de suport de GestIB implementa una nova eina de comunicació amb els centres. Esperam que suposi una millora en la gestió de la informació i comunicació. 

Pel que fa al remitent del missatge, no canviarà res i els missatges es continuaran enviant a l’adreça de sempre. A partir d’aquí, els missatges rebuts es gestionaran amb l’assignació d’un número de seguiment. 

A continuació es detalla el procediment.

  • L’usuari envia un correu amb una sol·licitud, errada o proposta de millora al correu de sempre.
  • Aviat es rebrà un correu de resposta similar al següent:
Missatge de resposta automàtic
  1. Mostra l’assumpte del missatge que s’ha enviat amb el número de tiquet assignat automàticament.
  2. Nom i correu de l’usuari que gestiona la incidència.
  3. Cos del missatge de resposta on s’explica que s’ha rebut el missatge.

Quan l’equip de suport contesta donant resposta a la incidència, el missatge que rep l’usuari en el seu correu és similar al següent:

Missatge de resposta d’un dels companys de suport
  1. Mostra el nom de la persona que té assignat el tiquet.
  2. El cos del missatge on apareix el número assignat i la resposta

Per seguir el fil de la comunicació, simplement s’ha de respondre el missatge com s’ha fet fins ara.