Aquesta utilitat està adreçada a facilitar la comunicació entre el centre i les famílies, a més de que els pares/mares/tutors puguin tenir al seu abast, en qualsevol moment, la informació acadèmica i personal dels alumnes que tenen al seu càrrec.
Requisit d’accés: S’ha de disposar d’un usuari i una contrasenya. O bé d’un certificat digital (DNI electrònic, FNMT)
- Els pares /mares/tutors legals que no tenguin usuari-contrasenya, han de posar-se amb contacte amb el personal del centre on està escolaritzat l’alumne que un pare/mare/tutor vol consultar; el centre és el responsable de gestionar l’alta de l’usuari i la contrasenya inicial.
- Aquest usuari és el mateix que es farà servir en cas de tenir més d’un fill o alumne tutoritzat, estiguin o no en el mateix centre.
- Cas de tenir més d’un fill o alumne tutoritzat, si estan en centres diferents, la petició inicial d’usuari es pot fer indistintament en qualsevol dels centres.
- Un cop s’ha accedit a la web de les famílies, a la part superior dreta de la pantalla, apareix per defecte l’alumne que s’està consultant.
- Cas de tenir més d’un fill o alumne tutoritzat, s’ha de fer un clic sobre l’alumne que apareix per defecte (part superior dreta de la pantalla) i se desplegarà una llista amb els fills o alumnes tutoritzats, per triar el que es requereixi en cada moment.
CAL SABER: la informació dels alumnes només serà visible si aquests són menors d’edat.
Inici | |
Assistència i amonestacions | |
Autoritzacions | |
Calendari, horari i tasques | |
Centre | |
Circulars | |
Dades de l’alumne | |
Escolarització | |
Missatges | |
Notificacions | |
Qualificacions | |
Qüestionaris | |
Reunions | |
Gestió acadèmica |